poniedziałek, 29 kwietnia 2024 14:17
Reklama
Reklama
Reklama

Protesty rolników w powiecie kaliskim i w Kaliszu LISTA

Kierowcy, przygotujcie się na utrudnienia w ruchu związane z kolejnym planowanym protestem rolników i przejazdem ciągników. Rolnicy zablokują kilka ważnych dróg w Kaliszu i powiecie. Policjanci będą na bieżąco kierować ruchem oraz wskazywać możliwe objazdy. Utrudnienia potrwają od wczesnych godzin porannych do późnego popołudnia.
Protesty rolników w powiecie kaliskim i w Kaliszu LISTA

Autor: fot. ostrow24.tv/Krzysztof Stasiak

W środę, 20 marca kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami. Na kilku drogach w naszych regionie będą występować utrudnienia. Maszyny rolnicze w niektórych miejscach mogą pojawić się już od godziny 8:00.

Na 20 marca zaplanowaliśmy blisko 40 punktów protestów! Ta historyczna ilość wynika tylko z braku reakcji na nasze postulaty, ze strony rządu tego w Brukseli, jak i tego w Warszawie. Rodacy, nie miejcie nam za złe, ale my po prostu musimy!  - zapowiadają rolnicy z organizacji Rola Wielkopolski.

Blokady dróg w powiecie kaliskim:

  • Pamięcin gmina Blizanów - strajk odbędzie się w okolicy cmentarza od godziny 8.00 do 19.00
  • Brzeziny rolnicy zablokują rondo im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości, znajdującego się w ciągu drogi wojewódzkiej nr 449 (Błaszki-Syców) oraz wjazdu na rondo z drogi powiatowej nr 6232P (Kalisz-Brzeziny) i nr 4634P (Brzeziny-Chudoba) - w godzinach od 9.00 do 17.00 
  • W miejscowości Russów rolnicy zablokują skrzyżowanie drogi krajowej 25 z drogą powiatową 4595 w godzinach 8.00 – 18.00
  • W gminie Ceków – Kolonia w godzinach 9.00 do 22.00 utrudnień można spodziewać się na drodze wojewódzkiej nr 470 od miejscowości Plewnia do miejscowości Morawin
  • W Kaliszu zablokują ulicę Łódzką, parkując ciągniki na zewnętrznym skraju drogi

Rolnicy zablokują też Ostrów Wielkopolski. Od godziny 10:00 do 19:00 ciągniki rolnicze zablokują skrzyżowanie przy Galerii Ostrovia, DK25, DK 36, tj. wlot od strony Kalisza i wyjazd z Ostrowa w kierunku Przygodzic.

Wszystkie zgłoszone strajki znajdziecie TUTAJ


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
niezalogowany 21.03.2024 16:03
Popieram protesty Rolników --jesteście nadzieją polskiego narodu przed ZIELONYM ŁADEM ,z Unii . To chory wymysł Niemców ., by podporządkować sobie narody krajów Europy .

Miastowy robotnik 20.03.2024 18:39
Teraz miastowy robotnik, co nie da się karmić trucizną z Czarnobyla napiszę coś o ,,miejskiej elicie", której tak przeszkadza ten strajk. Na moim osiedlu pełno jest korpo-darmozjadów! - pracują dla zagranicznych koncernów, korporacji (Coca Cola, Bayer, firmy fotowoltaiczne, koncerny farmaceutyczne), z Unii te firmy mają dofinansowanie 3 razy takie jak przeciętny rolnik. Samochodziki firmowe to już najnowsze elektryki, albo hybrydy z górnej półki, zarejestrowane na Warszawę (WE, WU, WH, WX, WW, WI), ale też zdarzają się rejestrację PO, PY, GD. Tacy delikwenci nic nie wyprodukowali, ani drogi nie wybudowali, ani domu, czy bloku nie postawili. Pracują sobie zdalnie, albo jeżdżą po sklepach, biurach, aptekach, lekarzach. Od czasu do czasu jakieś szkolenie w Warszawie, Poznaniu, albo Gdańsku. Mają karty flotowe na paliwo i nawet zaobserwowałem jak dzieci do szkoły oddalonej o 150 metrów wożą autkiem służbowym - bo paliwo przecież opłaca firma! Stać ich na wyjazdy 2 razy w roku za granice, remonty domu po 100 - 150 tysięcy (znajoma się chwaliła) - bo musi być co kilka lat lux new design. Stać ich na najmodniejsze ubrania, a obiady domowe to dla nich relikt przeszłości - stać ich na obiadek na mieście, który kosztuję kilkadziesiąt złotych za porcję dla jednej osoby. To są ci, którym tak przeszkadzają strajki rolników, a pozostała grupa to zawistni chciwcy, którym pieniądze powinny z nieba spadać. Pozdrawiam wszystkich ciężko pracujących - czy to w Kaliskich zakładach, czy na roli.

efka 20.03.2024 17:46
AŻ , SIĘ WIERZYĆ NIE CHCE , ŻE TAKIE PASKUDNE WPISY NA TYCH PROTESTUJĄCYCH ROLNIKÓW W SPRAWIE NIE TYLKO SWOJEJ , ALE TAKŻE WSZYSTKICH POLAKÓW , WPISUJECIE . JA I MOJA RODZINA ICH POPIERA!!!-za poprzednich rządów na zlecenie Niemców --po kolei likwidowali --najpierw --stoczniowców ,potem górników , teraz zabrali się za rolników --największe grupy społeczne , a po drodze rząd Herr Tuska sprzedawał wszystko jak leciało w Polsce --- POLFARMĘ --produkująca polskie leki < STOCZNIE , ZAKŁADY PRACY , CUKROWNIE , KOPALNIE , DOSŁOWNIE WSZYSTKO --bo ONI NIE BUDUJĄ , ONI POLSKĘ --NA ZLECENIE NIEMIEC --RUJNUJĄ . I WY JESZCZE TAKIE BREDNIE WYPISUJECIE ?? WY JESTEŚCIE POLAKMI ??? JAK WAM NIE WSTYD ?? -----JUŻ FREDRO PISAŁ --- BIADA NARODOWI , KTÓRY TRACI SZACUNEK DLA SAMEGO SIEBIE !!! I jeszcze ----NARÓD , KTÓRY NIE MA SIŁY ANI WOLI , POWIEDZIEĆ ŁOTROM, ŻE ŁOTRY , NIE JEST WART BYĆ NARODEM ---- i TU SIĘ SZKOPY ,BĘDĄ CIESZYĆ , O TO IM IDZIE --- A JESZCZE PANI NOWACKA , MINISTER OŚWIATY --WYPRODUKUJE DZIECI POLSKIEJ CIEMNOTY --bo podręcznik do nauki historii ma być ---polsko-niemiecki /---BOLSZEWIA TOTALNA !! I PRODUCJA TRANIEJ SIŁY ROBOCZEJ DLA ZACXHODU I SZKOPÓW .

New 20.03.2024 19:01
Brawo Pani Ewo. Ale czy ogłupieni przez TVN to zrozumieją.

crew 21.03.2024 08:41
tvpis za bardzo weszło pod czaszkę i wygaduje się bzdury jakimi karmiono przez ostatnie 8 lat

Apolityczny Kaziu 21.03.2024 09:43
Czy w każdym twoim komentarzu musi się pojawić "herr Tusk" bądź coś podobnego? Znów nie wziąłeś tabletek?

wścibski 20.03.2024 13:12
Polski chłop każe kupować jego płody. Polski Ursus upada, ale polski chłop kupuje chińskie i amerykańskie ciągniki. Polski chłop każe kupować jego płody, ale blokując publiczne drogi nie pozwala dojechać do pracy na II zmianę, nie pozwala dowieźć zaopatrzenia do sklepów. Polski chłop jest hipokrytą, jest zachłanny.

Robert 20.03.2024 13:03
Drodzy rolnicy *** wam w dupę

kal 20.03.2024 14:28
jesteś chamem i do tego krótkowzrocznym ,ciekawe co bedziesz żarł jak nawet na działce marchewki nie bedziesz mógł posadzić. sztuczne mięsko od Bila Gatesa??

NN 20.03.2024 15:00
Człowiek z reguły je, może u was się żre? Wasze mięsko jest zdrowe, dobrze karmione, czuć to po gnojownicy.

polak 20.03.2024 15:29
nie ty mi pieniadze dajesz zebym sie najadl, jak bedzie trzeba to ryz z chin i rybke z oceanu, a na was patrzec nie moge

Anty 21.03.2024 07:38
I tobie też, nawzajem.

Przedsiębiorca 20.03.2024 10:47
Młody Rolnik ARiMR 2024. Bezzwrotna premia 200 tys. zł. na start dla zaczynającego rolnika Chłopom ciągle mało dopłata do paliwa ,dopłata do hektara,klęska urodzaju i nieurodzaju zwrot vat za zakup maszyn Gdzie normalny przedsiębiorca nie ma żadnych profitów takich jak oni W chwili nieopłacalności musi się przebranżowić

Neutralny 20.03.2024 13:26
Jak to taki wspaniały biznes to zmień branże. Może sobie poradzisz.

NN 20.03.2024 14:58
Nie, bezmyślny człowieku, to nie Przedsiębiorcy nie pasuje, tylko wam.

New 20.03.2024 18:56
Czytaj NN ze zrozumieniem w kontekście komentarza to może coś zrozumiesz. ALE CHYBA NIE DASZ RADY.

NN 20.03.2024 19:38
Nie kompromituj się prymitywie, poproś o tłumaczenie kogoś mądrzejszego, może sołtysa.

New 21.03.2024 06:05
No nie zrozumiałeś. No cóż szkoda słów... Owczarnia Tuska.

AAA 20.03.2024 10:22
I bardzo dobrze. Miasto też powinno się przyłączyć do protestów przed tymi kretyńskimi pomysłami pseudoeko-debili z Brukseli. ludzie bez żadnej wiedzy zarządzają Europą doprowadzając ją do zapaści gospodarczej względem Azji i USA

Janek 20.03.2024 10:20
Zielony Lad i lu kraincy doprowadzają do tego

NN 20.03.2024 15:09
Przypominam, że twórcą Zielonego Ładu dumnym ze swojego dzieła jest Janusz Wojciechowski, komisarz unijny, europoseł PiS.

Polak 20.03.2024 09:18
Rolnicy co wy odwalać je. Co zwykli ludzie wam zrobili, że im uprzykrzanie życie . Róbcie bokady na granicy z Ukrainą pod sejmem itd....

Kaliszanin 20.03.2024 09:05
A może Miasto dołączy: 1. Wraca VAT na żywność. 2 Od lipca koniec zamrożenia cen prądu. Podziękujemy tym co głosowali na PO, PSL, Polska 2050, Czerwonych, Zielonych - Kolacji 13 grudnia.

NN 20.03.2024 10:44
Ty jesteś pisowiec, nie kaliszanin. Dlaczego nie protestowałeś przez 8 lat? Tak ci się żyło dobrze, to może ty jesteś zwykły wielbłądzi łeb udający zatroskanego mieszkańca?

Czytelnik 20.03.2024 13:14
NN popatrz wokół siebie a nie tylko w swoje koryto. Za PiS przestałem widzieć emerytów liczących pieniądze przed kasą w sklepie, czy w aptece - czy mogą wykupić leki, głodnych dzieci w szkole. Mamy, które przestały robić zakupy dla dzieci w sklepach z używaną odzieżą i weszły do marketów. Dzieci, które pierwszy raz pojechały na wakacje i zobaczyły morze czy góry. Wreszcie ktoś pomyślał, nie tylko o sobie by MU żyło się lepiej. I "PINIADZE BYŁY" nagle. Nie tylko TWOJE ego się liczy. Zresztą przekazywane tak pieniądze od razu wydawane rozkręciły popyt i zobacz na wskaźniki gospodarcze ale nie te z TVN. Jak oceniają nas MFW - jak wiesz co to jest czy inne międzynarodowe . Gdyby nie Covid i wojna na Ukrainie rozwój by trwał nadal no ale znów się cofniemy bo trzeba wspierać i pomyśleć o naszych zachodnich sąsiadach i wypełniać ich polecenia. PO to rządzą.

Bonifacy 20.03.2024 13:59
M@łpka, za pisu inflacja poszybowała pod sufit, a więc ceny także. Spadaj kłamczuchu.

Ksiegowy 20.03.2024 15:08
Taak dokładnie jak wszędzie. Tylko przeliczając kurs walut ceny towarów i zdolność nabywcza u nas była mniejsza niż w Europie Zachodniej.

NN 20.03.2024 15:03
No to mnie człowieku rozbawiłeś. Zapoznaj się z hasłem "populizm" w encyklopedii, tak w skrócie, na resztę szkoda czasu, bo ty się już niczego więcej w życiu nie ogarniesz.

Obserwator 20.03.2024 08:39
Drodzy Rolnicy - Macie Rację - ALE zła forma Protestu. Uderzacie w zwykłych obywateli. Idą Wybory SAMORZĄDOWE i do Euro Parlamentu tam pokażcie żółte kartki. Głosujecie na Tuskowy PSL, na Czerwonych a efekty widać. Oni nie walczą o polskie interesy. Idą wybory do Euro Parlamentu, trzeba tam Przedstawicieli POLSKI, a nie marionetki z PO. Tam rodzą pomysły niemieckie, za którymi podnoszą ręce "nasi" z PO. Niech ktoś z rolników napisze ile płacą wam za litr mleka w skupie, my widzimy cenę ok, 4 zł za litr w sklepie, za kg żywca, czy za tonę pszenicy.... ??. Mieszkańcy miast - oni walczą o naszą niezależność żywieniową - samowystarczalność. Rozwalą polskie gospodarstwa a później będą nam dyktować swoje ceny. Tak, jak rozmontowali produkcję cukru w Polsce bo Niemcy potrzebowali większe limity. Zbiersk, Witaszyce,....

Protest_na_Wyborach 20.03.2024 08:09
Drodzy Rolnicy i my wszyscy ZAPROTESTUJCIE Wszyscy ale nie TAK. Postulaty rolników są słuszne. PROTEST poprzez Wybory Samorządowe - pokażcie obecnej władzy i Tuskowi, który miał mieć takie WPŁYWY w Europarlamencie a okazuje się marionetką, czego oczekujecie. PSL -owi, że wszedł w pakt ale nie dla dobra Konsumentów - Rolników. Ale najważniejsze później - Euro Wybory do Parlamentu Europejskiego - tam powstają idiotyczne plany I pomysły. Zwracajcie uwagę komu dajecie swój głos. Dajmy głos tym, którzy myślą o Polsce a nie TYM co zrobią wszystko co chcą ich mocodawcy.

Marek 20.03.2024 07:42
Brawo rolnicy! W rolnikach nadzieja, że wyrwą nas z łap ideologicznych naciągaczy. Brawo Brawo Brawo!

Etatowiec nie ze wsi 20.03.2024 06:52
Na koniec marca i początku kwietnia w ramach wyrażenia niezadowolenia z tzw nowego ładu wszyscy obywatele, mieszkańcy miast zablokować dojazdy do pól i szklarni. Rolnicy z pewnością zrozumieją nasze niezadowolenie z obecnej sytuacji i będą nas popierać.

polak 20.03.2024 15:35
lepiej przywieszac twarde rzeczy w polu, kombajny lubia to, bede was wspierac w naprawach sprzetu. Gangreny. rolnik rakiem polskiej ziemi

Anty Rolnik w takiej formie 20.03.2024 06:48
Wypad z naszych drug!!Do Warszawy albo do Brukseli.i!!Czy jak mi szef słabo płaci to blokuje gospodarstwa?Co kierowcy wam zawinili?! To czyste dziadostwo.

FK 20.03.2024 14:21
Proponuje kupić słownik a później się publicznie wypowiadać

Kaliszanin 20.03.2024 03:40
Należy poprzeć protest rolników. Żadna władza nie przejmuje się ospołeczeństwem, przeciwnie skłóca Przestańcie wypisywać głupoty, spójrzcie w przyszłość. Więcej logiki. Zastanówcie się nad swoim jutrem. Wiek produkcyjny nie trwa wiecznie. Myślicie i liczycie na to, że Unia wam pomoże. Tam też w końcu zabraknie funduszy. Radość z odblokowanych środków jest tylko krótkotrwała. Układ polityczny w Europie i ugrupowanie panującej obecnie koalicji zafundował blokadę środków nam należnych. Należnych ponieważ żeby je otrzymać najpierw musieliśmy znaczną ich część wplacić. Nie ma nic za darmo. Nakładane na nas jarzmo przez unijnych urzędników tylko dlatego, że obecny rząd sprzedał cały naród dla sprawowania władzy za środki chyba jest wystarczająco widoczne. To tylko początek. Wprowadzenie VATu na żywność, zapowiadane drastyczne podwyżki cen energii elektrycznej i gazu, drożyzna za dostarczanie ciepła przez PEC - 9 zł miesięcznie za ogrzanie metra kwadratowego powierzchni, ciągle drożejące leki , kolejki do lekarza specjalisty w ramach ubezpieczenia, często wizyty niepotrzebne z powodu zgonu, wizyty prywatne coraz droższe. Na pewno nie na taki kraj pracowali dzisiejsi emeryci. Jak ma utrzymać się emeryt często żyjący jako singiel z najniższej emerytury. Na p Z pewnością nigdy nie zakładał, że na starość odebrana zostanie mu godność i zostanie dziadem, którego knebluje się i uzależnia ochłapami socjalnymi. Tak wygląda życie obecnego emeryta, który uczciwie pracował na emeryturę. Więcej rozsądku w dokonywanych ocenach. Jeżeli nasz kochany rżąd wspólnie z unią nie wymorduje emerytów to będzie ich w przyszłości coraz więcej. Niestety ich sytuacja materialna w żaden sposób jest nieporównywalna z wynagrodzeniem ponad 40.000 zł na miesiąc urzędnika unijnego, czy ok 19.000 tyś decyzyjnego urzędnika krajowego. Tak można sobie dobże żyć za pieniądze podatników żądzić skłóconym i spolegliwym społeczeństwem. DLATEGO NALEŻY WESPRZEC PROTEST TOLNIKÓW WŁASNYM UCZESTNICTWEN A NIE NARZEKAĆ NA ZWIĄZANE Z TYM NIEDOGODNOŚCI.

wścibski 20.03.2024 12:12
Kaleta, czy Mosiński?!

NN 20.03.2024 15:10
Mosiński, Kalita nie umie pisać.

miastowy 20.03.2024 01:18
biedni rolnicy, którzy płacą KRUS, dopłaty do wszystkiego i jeszcze ciągle narzekają. Tak im źle, ale najnowsze samochody wypasione to kto kupuje ? tylko PKA, PPL ITP. Rolników stać na wszystko! i wypasione fury i wypasione domy. Tacy zapracowani, ale strajkować mają czas.

Rolnik 20.03.2024 07:48
Drogi miastowy, pamiętaj, że dopłaty nie idą dla rolników ale dla zagranicznych koncernów. Na skutek chorej polityki unijnej, wszystkie maszyny kosztują 2x tyle co powinny. Rolnik musi kupować te maszyny i w konsekwencji produkcja żywności jest droższa. Ot co. Wiem, że lepiej by było dla Ciebie, że rolnik jeździ golfem II w gazie, ale wtedy dopiero byś się śmiał z rolnika, że jest nieudacznikiem.

wścibski 20.03.2024 13:14
Łżesz chłopie, to my podatnicy zrzucamy się na wasze dopłaty do wszystkiego, my płatnicy podatku dochodowego.

NN 20.03.2024 15:13
Co rolnik może wiedzieć o podatku dochodowym???

Robotnik 20.03.2024 18:58
Biedni miastowi, którzy jeżdżą nowiutkimi (widać po laserowych/ledowych lampach) hybrydami, albo elektrykami z rejestracjami WE, WI, WU, PO, PY, GD, DW i pracują w korporacjach zachodnich potentatów jak Nestle, Coca Cola, firmy z branży zielonej energii, potentacji farmaceutyczni jak Galaxo Smith Kleine, Bayer, Pfizer. Zarabiają na rękę po 7 - 8 tysięcy. Mają w Kaliszu po kilka mieszkań na nowym osiedlu Dobrzecu, na Wzgórzach Kalisza, na Panorama Park. Nie piszę już o rezydencjach i pałacach, których rośnie jak grzyby po desczu na Chmielniku, Rajskowie, Tyńcu, Dobrzecu (ulica św Michał i nowo powstałe dojazdowe uliczki z pięknymi willami), pod Sulisławicami, między Szałem a Wolicą i to są wszystko ludzie nie mający nic wspólnego ze wsią i rolnictwem! Gdyby te firmy wyszły z Polski to jest z waszym bajkowym dobrobytem KONIEC! I wtedy trzeba się uczyć zawodu i do uczciwej pracy!

Bolek 19.03.2024 23:22
Jak długo będziemy jeszcze utrzymywać 5 jak nie 6 partii politycznych. Nigdzie na świecie nie ma tyle partii co w Polsce. I od 1989 roku nas obywateli okradają.

Marek 19.03.2024 23:05
obornik rozrzucać na polach a nie utrudniać życie ludziom, chcecie protestować to zróbcie blokadę na wschodniej granicy żeby nic do Polski nie wjechało te wasze protesty nic nie dadzą tylko wkurzą ludzi którzy przestaną kupować od polskich rolników

Organizator 19.03.2024 22:37
Smutne jest to, że bierzecie cytat z Roli Wlkp. Zamiast porozmawiać z lokalnymi rolnikami z okręgu Kaliskiego. I pewnie wogole w Kaliszu na proteście was nie będzie chyba ze jakiś polityk się zjawi ale spokojnie żadnego nie będzie.

Organizator 19.03.2024 22:33
Taka informacja do redakcji Kalisz zaczyna od 7:00 nie od 8:00. Radio centrum podawało od 9:00. Strajk w Kaliszu zaczyna się od 7:00.

Cała prawda 19.03.2024 21:01
Antagonizuje się społeczeństwo przeciw sobie. Napuszcza na rolników a w tym znika główny problem. Największym nieszczęściem jest w Polsce nachodźca ukraiński i wszystkie towary, które z tego upadłego kraju do nas płyną. To jest zaplanowane aby Ukraina nas zniwelowała gospodarczo. Dzisiaj pod ten skalpel idą rolnicy a jutro my reszta społeczeństwa. Nie dajcie się temu aby nas skłócono o to im chodzi. Ukraina największym nieszczęściem dla obecnej Polski i Polaków.

PolEscape 19.03.2024 20:25
Norwegia nie jest w UE i ma się dobrze, korzysta ze swoich zasobów. Dlatego precz z ekoterroryzmem ue. Popieram rolników a jak dalej tak pójdzie to z chęcią zagłosuje za wyjściem z ue. W ue tez protestują bo żyć coraz trudniej to szaleństwo musi się skończyć !!!!

wścibski 21.03.2024 11:42
W Norwegii jest gaz i ropa, nie porównuj jej z Polską, półgłówku z konfy.

MN 19.03.2024 20:06
Nie rozumiem tej nienawiści. Powinniśmy się wspierać a nie cały czas komuś coś nie pasuje . Kredyty owszem rolnicy mają a dopłaty zawsze są podawane w Tv w milionach. W rzeczywistości ma się to tak że na tu skłamię bo dokładnie nie wiem bo nie jestem rolnikiem ale są to grosze. 800 plus to jest pieniądz w porównaniu do tego 😊

A ze wsi 19.03.2024 22:41
Dopłaty do zakupu maszyn rolniczych mogą pokrywać max 50% i max 250 tysięcy. Mało?

Józef 19.03.2024 19:56
Każdemu rolnikowi jak był mały to specjalnie zakładano za ciasne buty żeby nauczył się płakać. Jak pada deszcz to za płaczą że pada, jak nie pada to płaczą że susza, jak wchodziliśmy do UE to płakali że wchodzimy do UE , itd itd. Każdy z Nas jest wolnym człowiekiem i nie mogę zrozumieć tego że robią coś co im się się rzekomo nie opłaca......mi jak moja praca nie odpowiadała to zmieniłem na inną i po sprawie. A wciskanie innym kitu że gdy oni przestaną uprawiać rolę to reszta umrze z głodu to jest dobre ale dla ciemnoty i ludzi głupich. Zgadzam się z tym że to ścierwo co ściągają z Ukrainy to jest gruba przesada , powinno się sprowadzać produkty o normach obowiązujących na terenie danego kraju a nie jakieś dziadostwo. Ale dlaczego mają cierpieć ludzie którzy nie mają na to wpływu. Drogi Rolniku twoja praca jest tak samo ważna jak każdego z Nas ale pielęgniarki , nauczyciele , i inne grupy zawodowe jak strajkowali to nie blokowali Waszej pracy i wolności poruszania się tylko utrudniali życie decyzyjnym polityką w danej dziedzinie .

KALISZANIN 19.03.2024 23:39
Trafione w samo sedno. Rolnik ma taka sama dzilalnosc gospodarcza jak inny przedsiebiorca tylko w porównaniu nie ma tyle ulg doplat pomocy opłat tylko on musi doplacac na innych i odprowadzac cholendarne skladki Nowy Ład zdrowotne a rolnik jak placił KRUS NA KWARTAŁ TAK PLACI a wiec prosze blokujcie sobie polityków a nie drogi które jak kazdy oplaca obywatel i ma prawo przejechac a jak by wam pola poblokowac to juz by by widły szły w ruch Troche EMPATI ROLNIKU

A ze wsi 19.03.2024 19:38
Na polach gromadzą śmieci i potem je palą, zwierzęta męczą, brak realnej kontroli nadużywania nawozów, pestycydów i herbicydów, gospodarka prowadząca do zaniku zasobów wodnych. Nie chcą większej kontroli? Ciekawe dlaczego. Najwięcej kasy dostali z UE ,a teraz jej nie chcą.KRUS i dopłaty do wielu rzeczy np do zakupu ciągnika wynoszące nawet kilkaset tysięcy. Pozdrawiam

WIŚNIA 19.03.2024 19:37
Rolnicy narzekają że do Polski sprowadza się zagraniczną żywność a oni swoich produktów nie mogą sprzedać ,ale wystarczy zobaczyć kto przyjeżdża pod markety typu Lidl, Kaufland czy Kerfur. Rolnicy ciągnom całymi tabunami do zachodnich marketów bo tam jest taniej. Jeżdżę często drogą Kalisz-Turek ok. godz. 10, sznur samochodów prawie do Skarszewa, za kierownicą przeważnie Panie, rejestracje PKA lub PTU .Świnie napasione, krowy wydojone więc na zakupy do zachodnich marketów, a nie np. do DINO,który jest prawie w każdej gminie. Rolnik zawsze narzekał i ne ma się czemu dziwić, dalej będzie narzekał, jest okazja zrobić rozróbę to ją robi a ksiądz pobłogosławi.

Taka sytuacja 21.03.2024 11:37
Akurat na trasie Kalisz - Turek znajdują się gminy Żelazków i Ceków Kolonia. Tam już nie ma normalnych rolników. Jest kilku obszarników co mają po kilka tysięcy hektarów, a reszta to lasy aż pod sam Malanów. Gleby tam są piaszczyste i przesuszone - nie nadają się do ani na ziemniaki, ani na buraki, ani na pszenice. Śledząc wyniki wyborów w tych gminach to największe poparcie ma PSL a po nim Koalicja Obywatelska. 90% ludzi z tej gminy utrzymuje się z po za rolnictwa. Jedni pracują w Kaliszu, albo Opatówku, drudzy mają warsztaty samochodowe, drobne firmy budowlane typu: remonty, dekarstwo, ocieplanie styropianem, kładzenie płytek, montaż balustrad, schodów itp. Moja sąsiadka z mężem sprzedali gospodarstwo kilkanaście lat temu i z tamtych terenów o których piszesz, przeprowadzili się do Kalisza i jak z nią rozmawiałem, to mówi że na wsi się nie opłaca pracować bo koszty poniesione na uprawy czy hodowle, kilkakrotnie przewyższają dochód ze sprzedaży płodów, czy żywca na skupie. Lepiej iść do Coliana, WSK, czy Prat & Whitney do pracy, niż tkwić na gospodarce, która przynosi straty i zadłużanie! Nie wiem gdzie pracujesz, ale u mnie na zakładzie połowa chłopaków to mieszkańcy Cekowa, Kamienia, Brzezin i Godziesz. Oni mówią że lepiej 8 godzin pracować za pewne pieniądze na umowie o pracę niż zaciągać sobie pętle na szyje - bo sytuacja w rolnictwie jest beznadziejna :(

neutralny 19.03.2024 17:29
Elektorat pis nie może się pogodzić z porażką,za poprzednej władzy siedzieli na tyłkach a teraz się obudzili,BIEDACY.

Dziad 19.03.2024 17:24
Chłop pijyndzy kce i basta.

niezalogowany 19.03.2024 17:10
ROLNICY , POPIERAMY WAS CAŁYM SERCEM !!! --bo jak dotąd - 3m-c rządów Koalicji 13 grudnia Herr Tuska i POLSKA PRAKTYCZNIE --LEŻY !!! CAŁKOWITE BEZPRAWIE !!!! ROBIĄ , CO IM SIĘ PODOBA , NIE OBCHODZI ICH POLSKA , ANI WOLA NARODU POLSKIEGO . ROBIĄ WSZYSTKO POD DYKTANDO NIEMIEC . PYTAM --- NIEMCÓW --- JAK TAM Z TĄ PRAWORZĄDNOŚCIĄ TERAZ W POLSCE ??? ---TAK SIĘ JEJ DOMAGALIŚCIE ZA RZĄDÓW PIS ?? ---ZIELONY ŁAD --WON --NIECH SOBIE NIEMCY I FRANCJAĄ GO STOSUJĄ , ALE TU JEST POLSKA I TO POLACY BĘDĄ DECYDOWAĆ O SWOIM KRAJU --NIGDY NIE NIEMCY .

Yacko 19.03.2024 19:31
Przestań cytować te Pisowskie hasła bo nikt mądry się na to już nie nabierze , hasła dobre może dla emerytów. Zielony Ład współtworzył Morawiecki z Wojciechowskim ... Jeżeli cokolwiek w Polsce leży to jest to spuścizna 8 lat nierządu Pisu...

Yary 21.03.2024 07:51
Tylko europosłowie z PiSu nie głosowali w Brukseli za tym, a wszyscy pozostali europosłowie z Polski byli za zielonym ładem.

Marek 19.03.2024 17:09
Czas blokować rolników w czasie żniw. Utrudnić im pracę i życie tak jak oni utrudniają społeczeństwu. Czas żeby płaci ZUS tak jak inni obywatele. Koniec dopłat z naszych kieszeni. Nie opłaca się - nie produkuj, idź do roboty.

Ktoś 19.03.2024 19:29
A może to ty nie masz jaj protestować aby obniżyli ZUS co ?

Naj 19.03.2024 20:21
A może nie wiesz skąd się biorą pieniądze ? Jak wszyscy będą protestować to kto na to zarobi? Pamiętamy że tak jak za pisu można dodrukować ale sa ludzie którzy wiedzą że to droga do nikąd. Póki co to gospodarka (przemysł) nie boi się konfrontacji z przemysłem ukrainskim tylko jakoś rolnicy nie są w stanie produkować 3 x taniej...

ppp 19.03.2024 21:23
Taaa najlepiej zlikwidować ZUS, KRUS. A potem płacz i jęki jak się nagle okaże, że nie ma za co żyć na starość. Popatrz na aktorów, nie płacili ZUSu i teraz mają emerytury po 200-400zł i muszą pracować aż do śmierci żeby mieć z czego żyć.

Xxxx 20.03.2024 08:08
A ty myślisz ze przy ZUS to co będzie ??

Kaliszanin 19.03.2024 23:47
Jak bys placł Zus a nie Krus to by byl mniejszy i nie trzeba by bylo protestowac a Tak trzeba placic na twoj Krus co miesiac a nie jak Ty co 3 miesiace. Trzeba btlo sprzedawac jak bylo w cenie a nie liczyc ze bedzie po 2000 i chytry dwa razy traci

Jdjdjdj 19.03.2024 20:50
Nie mają wcale tak kolorowo z tym krusem. Duża większość rolników płaci ZUS a tych małych po pierwsze nie byłoby na to stać a po drugie czekają ich niskie emerytury. Coś za coś.

kaliszanin 19.03.2024 23:44
Masz racje jak sie nie oplaca sprzeda i idzie do pracy 8 godzin i bedzie mial luz a nie ciagle placze narzeka

Mariusz 19.03.2024 17:04
Ja nie dostanę żadnego dofinansowania do samochodu beż którego nie mogę pracować ani do paliwa. Powinni zczytać rejestracje ciągników i odebrać dofinansowanie do paliwa. Ciągniki mają jeździć po polach a nie drogach i utrudniać innym ludziom życie. Przeginają

Trollowisko 19.03.2024 17:03
Popieram rolników, nie popieram protestu w takiej formie. Może w ramach protestu ja także wam po blokuje wjazdy na pola?

Andrzej 19.03.2024 16:24
Qwa, dla kogo to robią, dla rolnika czy dla polityków w gumiakach. Putin zaciera ręce..

Mariusz 19.03.2024 16:19
Co my im zrobiliśmy, że tak utrudniają nam życie. Co by powiedzieli, gdyby tak rolnikom zablokować wsie i dojazdy do pól obór, z dziećmi do szkoły, przedszkola itd.?

Mar Jusz 19.03.2024 17:43
Wybraliście PO-PSL-PL2050-L które to nie zamierzają wprowadzić ponownie zakazu na import tak jak to zrobili słabi bo słabi poprzednicy. A Pan dzięki czemu zarabia? Zapewne i to da rade zdestabilizować

Arras 19.03.2024 15:32
Mam nadzieję że policja zrobi z tą hołotą w końcu porządek zasrane wsioki wiecznie im mało

Agnes. Miłość i Prawda 19.03.2024 15:30
Nie popieram już rolników bo rolnicy walczą o władzę a nie o dobro. To co rolnicy wyprawiają to nie są rolnicy . Gdzie powstał strajk przy granicy Ukraińskiej bo Putin wysłał swoich ludzi by zrobili zamieszanie by polskę zaatakować a po drugie tylko rolnicy którzy mają duże kredyty strajkują . Ja dostając np: ,, 2,500 zł na rękę nie mogę sobie kupić najtańszego auta nowego a rolnik bierze kredyt na ciągnik i to jaki ciągnik proszę zobaczyć jakimi ciągnikami jeżdżą w tym strajku weźmie kredyt sprzeda świnie czy byki i spłaci taki ciągnik ja nie spłacę auta za 2,500 zł bo gdzie opłaty inne. Rozumiem rolników ale przesadzają i to mocno . To co teraz robią rolnicy to nie o lepsze warunki tylko rolnicy walczą o władzę by być ponad wszystkim . Tylko zło żądzi w takich ludziach

sebek 20.03.2024 08:57
Podoba mi się takie porównanie samochodu do ciągnika :):):) ale on tym ciągnikiem na wakacje nie pojedzie, do sklepu też nie, na wycieczkę też nie, a Ty samochodem pojedziesz wszędzie. Ten sprzęt jest potrzebny w polu, a co ma wyjść w pole z sierpem?? To jak tak uważasz to wróć do jaskini i na drzewa i poluj na zwierzęta. A jak mało zarabiasz to idź do swojego pracodawcy po podwyżkę, a tak na marginesie najniższa krajowa na rękę to 3227,00, a Ty zarabiasz 2500tys?? chyba na pól etatu. Weź się kobieto zastanów co wypisujesz.

xxxx 20.03.2024 09:09
Mają jaja żeby walczyć o swoje, a nie jak Ty siedzieć i narzekać i czekać by Ci ktoś coś dał. Tak się nauczyliście daj daj daj weź odpowiedzialność za swoje życie i zrób coś z tym by Ci było lepiej, a nie krytykuj i czekaj na mannę z nieba bo ona nie spłynie.

Jadwiga 19.03.2024 15:24
Popieram rolników, jesteśmy z Wami - chcemy rzywnosci z Waszych rąk. 🇵🇱🇵🇱🇵🇱 Siły i wytrwałości - BÓG HONOR OJCZYZNA, nie pozwólmy niszczyć naszych rodzin i ojczyzny. MUREM ZA ROLNIKAMI. 👏👏👏 Nie na taką UE się godziliśmy, czas iść w ślady Wielkiej Brytani i pożegnać UE.

Yacko 19.03.2024 17:19
kiedy byłaś ostatnio w Wielkiej Brytanii? i jeszcze pytanko - jak nie Una to co? bo zostaje tylko kierunek na wschód ... - a przypominam że to właśnie żywność ze wschodu jest dwa razy tańsza ... więc zastanów się zanim napiszesz więcej nieprzemyślanych bredni bo posługujesz się hasłami których nie rozumiesz Jadziu

MN 19.03.2024 20:01
Teraz jest tańsza, ale jak się uzależnimy od wschodu to wież mi że zatęsknisz za cenami które były

Jeden za wszystkich... 19.03.2024 15:13
Jedziemy grubooo

Kaliszak 19.03.2024 13:34
Rolnicy w Was nadzieja aby powstrzymać chore pomysły łapówkarzy z UE

życie 19.03.2024 13:15
Boziu daj ładą pogodę , żeby przestali się nudzić i do roboty wzięli . Panowie rolnicy takie pytanie mam - kiedy pestycydy z Ukrainy w ruch idą u Was ?

Bodel 19.03.2024 15:28
Może Ty sie zabierzesz

życie 19.03.2024 21:03
Pracuje od dawna na Wasz KRUS nierobie .

Piterr 19.03.2024 22:51
A ja na twój chleb ,"pracusiu"

życie 20.03.2024 06:07
Na co ? Nie jesteście jedynymi n tym Bożym świecie . Mnie osobiście nie jesteście do niczego potrzebni , Nieroby .

Do życia 20.03.2024 19:10
Wiesz na kogo ty aktualnie pracujesz - na CAŁĄ budżetówkę - 460 osłów, 100 senatorów, na wszystkie osoby pracujące w sejmie, w ministerstwach, biurach poselskich, na organizację z nimi związane, na urzędasów w ratuszu, sejmiku wojewódzkim, radzie powiatowej, gminy, starostwach, w radzie miejskiej, na pracowników wodociągów, ciepłowni i całe zaplecze energetyczne (zobacz ile masz wyodrębnionych kosztów z rachunku za prąd na jakieś przesyły, dystrybucję, opłaty itp), na socjal, oraz emerytury dla Ukraińców, oraz na broń dla nich. Pracujesz także na amerykanów bo to ich firmy zbrojeniowe produkują amunicję i pojazdy oraz helikoptery i samoloty, które nasz rząd tak łapczywie kupuję!

Reklama
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 24°CMiasto: Kalisz

Ciśnienie: 1022 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Posadzki anhydrytowe, wylewki anhydrytowe od 34 zł/m2, pianobeton. Posadzki anhydrytowe, wylewki anhydrytowe od 34 zł/m2, pianobeton. Firma budowlana z długoletnim doświadczeniem oferuje : - posadzki anhydrytowe dedykowane na ogrzewanie podłogowe i nie tylko. Anhydryt jest doskonałym podłożem na ogrzewanie podłogowe i zapewnia o ok 60% wyższą efektywność ogrzewania podłogowego bez obawy o pękanie jak może mieć to miejsce w przypadku tradycyjnej posadzki betonowej. - płynny pianobeton. Pianobeton jest izolacją będącą alternatywą dla styropianu podłogowego, stosowany pod wylewki w szczególności na nierównych podłożach szczelnie wypełnia całą przestrzeń i zabezpiecza wszystkie instalacje. - posadzki przemysłowe, - wykonanie ogrzewania podłogowego, kompleksowo wraz z izolacją termiczną podłoża przygotowanego pod wylewki anhydrytową bądź maszynową. Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia terminu spotkania pomiarowego na Państwa budowie w trakcie którego wykonamy: - Pomiary powierzchni, której dotyczy realizacja. - Jeżeli jest przygotowane podłoże, sprawdzimy przewidywane grubości posadzki, względem wyznaczającego nam poziom punktu zero. - Jeżeli nie ma jeszcze rozłożonego styropianu to doradzimy jakie grubości rozłożyć. W wielu przypadkach bywa, że nastąpił zły montaż okien, projekt przewiduje grubości pod jastrych cementowy, strop jest bardzo nierówny. Pomiar i wycena są bezpłatne ! Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem w celu poznania aktualnych promocji oraz na Facebook. Karolina 889-061-001 Chętnie odpowiemy na wszystkie nurtujące Państwa pytania. Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu : www.youtube.com/watch?v=gns3vzadEzI Oraz do zapoznania się z opiniami o firmie na Google. Udzielamy atrakcyjnych rabatów na wykonanie usług kompleksowo ! Wystawiamy FV VAT.