Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

"To żerowanie na ludzkim nieszczęściu". Parking przy okrąglaku do zmiany?

Jego żona została zabrana ambulansem na sygnale do kaliskiego szpitala. On prędko pojechał do okrąglaka, zostawiając samochód na przyszpitalnym parkingu. Dokonał opłaty i szybko udał się do żony. Gdy wrócił na parking, czekała na niego przykra niespodzianka... Nasz czytelnik zwrócił się do nas z prośbą o nagłośnienie - jego zdaniem nieuczciwych - zasad panujących na szpitalnym parkingu.
"To żerowanie na ludzkim nieszczęściu". Parking przy okrąglaku do zmiany?

Autor: fot. archiwum

„Przyjechałem w dniu 9.01 w pilnej sprawie do żony do szpitala, gdyż została przywieziona karetką na sygnale, nagle zachorowała. Wjechałem na parking, dokonałem opłaty w parkometrze na określony czas. To, że parking przy szpitalu powinien być dla osób tam przybywających bezpłatny, to inna sprawa...

 

Po włożeniu biletu za szybę mojego pojazdu, udałem się pilnie do szpitala. Tam, zajmując się sprawami związanymi ze zdrowiem żony, z lekarzami oraz pilnymi z tym związanymi sprawami, nawet nie zauważyłem, że minął określony czas (zapłacony) za postój. W takich sytuacjach, raczej myśli się o zdrowiu i człowieku a nie o jakimś chorym bilecie.

 

Po powrocie do samochodu, miałem za szybą już wezwanie do wniesienia dodatkowej opłaty (wręcz nakaz jak mandat), od razu z naliczoną już kwotą. Sytuacja jest tym bardziej bulwersująca, iż  w/w Firma nie daje szans i możliwości na dokonanie opłaty dodatkowej za przedłużony czas postoju, tylko od razu kontroler biletów wypisuje mandat.   Wjechałem na płatny parking, jestem tego świadomy, ale brak możliwości opłaty uzupełniającej za przedłużony czas jest niedopuszczalne i jest to nieuczciwe zachowanie i nazywa się to naciąganiem oraz wykorzystywaniem sytuacji.   Uważam takie zachowanie za totalnie rażące i wymagające jakiegoś zadziałania w tej kwestii. Kwotę wezwania oczywiście uregulowałem, nie jest to ogromna kwota, bo jeśli z ciągu 4 dni zapłacę, to jest to 50 zł, ale chodzi o sam fakt tej sytuacji, która nie powinna mieć miejsca i ktoś musi się tym zająć. 

 

Bardzo proszę o podjęcie wszelkich kroków, żeby zmienić takie zachowania, bo jak wszyscy wiemy jest na to odpowiedni paragraf m.in. art 286 kk par 1 ust 12. (patrząc na wykładnię, że świadomie wprowadzają w błąd i wykorzystują niewiedzę pokrzywdzonego).   Tym bardziej, że różni ludzie tam przyjeżdżają, dużo z tzw. okolic i niekoniecznie są aż tak obyci w sytuacji, bo ktoś zapomni (a o to w szpitalu nie trudno, nikt nie przyjeżdża tam dla przyjemności) i od razu ma firma czysty zysk. 

 

Powinna być możliwość dopłaty jak wspomniałem już po przekroczonym czasie, a nie od razu tzw. mandat. Tu chodzi mi tylko i wyłącznie o tę możliwość, o nic więcej. Fajnie było poprzednio, gdzie płaciło się za faktycznie wykorzystany czas, płaciło się przy wyjeździe i szlaban się otwierał” – napisał do nas czytelnik.

Zarządcą szpitalnego parkingu jest spółka WEIP z Gdyni. Zmiany w funkcjonowaniu tego miejsca zaszły w listopadzie 2022 roku. Pisaliśmy o tym TUTAJ Nie wszystkim one się spodobały, co najmniej kilka razy dzieliliście się na łamach naszego portalu przykrymi doświadczeniami z tym parkingiem.

Jak odnosi się do zarzutów naszego czytelnika spółka WEIP? Otrzymaliśmy od niej obszerne wyjaśnienia. 

Czytelnik, który do Państwa napisał nie zgłaszał do nas żadnej reklamacji. Otrzymaliśmy w tej sprawie jedynie anonimowego maila, wysłanego również do kilku urzędów, w którym czytelnik uznaje system dokonywania płatności poprzez parkomaty i system ich weryfikacji jako nieuczciwy. Takie systemy parkometrowe na tej samej zasadzie działają we wszystkich dużych miastach, przy czym opłaty za brak ważnego biletu potrafią sięgać nawet 400zł (https://wroclife.pl/artykul/4252/wroclaw-od-1-stycznia-2024-r-wzrasta-kara-za-brak-biletu-parkingowego-nowe-stawki).

 

Aktualnie zainstalowany system parkingowy składa się z 4 parkomatów z dotykowymi wyświetlaczami. Sposób płatności funkcjonuje podobnie jak w przypadku miejskiej strefy płatnego parkowania w centrum Kalisza, do której mieszkańcy są przyzwyczajeni.   

 

Drobnymi ale istotnymi różnicami jest to, że przy szpitalu stoją nowsze, bardziej intuicyjne parkometry, a jeden z parkomatów jest bezpośrednio w budynku szpitala i można dokupić w nim bilet bez wracania na parking. Jest to zrobione z myślą o wygodzie obsługi dla kierowców. 

 

Brak szlabanów na parkingu umożliwia natychmiastowy wjazd i wyjazd pojazdów i brak blokowania przejazdu w stronę szpitala. Przy parkingach pod szpitalami przykładamy bardzo dużą uwagę do przejezdności pojazdów gdyż jest to istotne dla zdrowia osób przywożonych w karetkach na sygnale, a tam każda sekunda może mieć znaczenie. 

 

Przy tym systemie nie ma też możliwości, aby zaszła sytuacja, w której kierowca nie może wjechać bądź wyjechać z parkingu ze względu na uszkodzenie szlabanu przez innego kierowcę bądź awarię zasilania. W przypadku wcześniejszego systemu parkingowego kierowcy również musieli zachować uważność, aby pobrać i zachować bilet przy szlabanie. W przypadku roztargnienia i zagubienia biletu wysokość opłaty również wynosiła 50zł i bez jej uiszczenia nie dało się opuścić parkingu. Teraz kierowca, nawet jeżeli zapomni zapłacić, może od razu opuścić parking i jeżeli ma zastrzeżenia co do wezwania może się zwrócić do naszej firmy z reklamacją i opisać wyjątkowość sytuacji oraz załączyć dokumentację, co następnie jest indywidualnie rozpatrywane (w przedmiotowym wypadku kierowca nie składał reklamacji). 

 

 Aktualnie zainstalowany system na parkingu posiada możliwość płacenia przy wyjeździe. Wymaga to skorzystania z jednej z dostępnych aplikacji mobilnych, w której po przyjeździe klika się przycisk START a przy wyjeździe STOP. Aplikacja w takim wypadku pobierze przy wyjeździe opłatę dokładnie za czas postoju.   Wśród firm parkingowych jesteśmy liderem, jeśli chodzi o ilość aplikacji, w których można zapłacić za nasze parkingi. Od II kwartału ubiegłego roku ilość aplikacji, w których można płacić za parking pod szpitalem w Kaliszu wzrosła aż do kilkunastu.   Aktualnie na tym parkingu umożliwiamy płatność przy wyjeździe aplikacjami: Skycash, mobiParking, ePark, mPay, AnyPark, moBilet, oraz przy ich pomocy aplikacjami bankowymi: mBank, Bank Pekao, PKO BP, Millenium, Santander, BNP Paribas, ING, Velo Bank, Alior Bank. Są to najbardziej popularne aplikacje parkingowe dostępne na parkingach różnych miast i operatorów w całej Polsce.

 

Jeżeli jakiś kierowca jeszcze nie próbował korzystać z aplikacji mobilnych to zachęcamy go do spróbowania wykorzystania aplikacji ePark używając dodatkowego kodu rabatowego eparkweip dającego dodatkowe 10zł na parkowanie - odpowiada nam Mateusz Wiltos, prezes zarządu spółki WEIP.

Naszego czytelnika te wytłumaczenia jednak nie przekonują.

Piszą że poprzednio za zagubienie biletu też było 50 zł, ale tutaj nikt biletu nie zagubił !!! Poza tym, poprzednio płaciło się dopiero podczas wyjazdu za faktycznie zajęty czas na parkingu i problemów z tym nie było. To był świetny system rozliczania i nikt nikogo nie gonił, że np. czas się skończył, po prostu płaciło się przy wyjeździe, a nie przy wjeździe. Nie było stresu, będąc w szpitalu u osoby, której również ratowano życie.   

 

Nie ma żadnego znaczenia to, co opisują o karetkach, przecież karetki wjeżdżają osobnym wjazdem i nic nie mają wspólnego z tym parkingiem.

 

 Jeśli można, to chciałbym, aby to Pani nakreśliła. Tę nieuczciwość i żerowaniu na ludzkim nieszczęściu, czyli na tym, że trzeba pilnować czasu z góry określonego przy wjeździe, bo inaczej od razu mandat. A głowa człowieka w tym czasie jest gdzie indziej, przy bliskim, w szpitalu, a nie myśląca o jakiejś głupiej opłacie, w sensie o jej przedłużeniu. 

 

Rozwiązanie jest proste: pobieram bilet, udaje się szpitala. Wracam, reguluję opłatę za zużyty czas i wyjeżdżam. Powtarzam, obecne rozwiązanie, jest z góry nastawione nie tyle na opłatę parkingową, jak na dawaniu mandatów, bo przecież ilu ludziom w ciągu dnia się tak zdarzy ? A to czysty, nieuczciwy zysk dla firmy parkingowej. Żyć nie umierać. I niech bzdur nie opowiadają! - komentuje wyjaśnienia firmy nasz czytelnik.

A Wy, jakie macie doświadczenia ze szpitalnym parkingiem? Podzielacie opinię naszego czytelnika? Czekamy na Wasze komentarze.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

pogromcaoszustów 16.07.2024 23:24
Art 286 kk. Art. 286. [Oszustwo] § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. § 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot bezprawnie zabranej rzeczy. § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

ryszard 05.02.2024 17:18
Proponował bym zajrzeć do sąsiadów w Pleszewie. Na wjeżdzie do szpitala zainstalowana jest bramka ze zsynchronizowaną kamerą,która po odczycie nr rej.pojazdu otwiera ją. Przy powrocie w miejscu dokonywania opłaty podajemy dane pojazdu i dokonujemy opłaty po wyświetleniu należnej kwoty. działający tam system parkingowy nie jest uciążliwy,a wręcz przyjazny dla korzystających. Nadmieniam również, że cały zysk zasila budżet szpitala,który jest jego operatorem. W Kaliszu natomiast lwią część zysków pochłaniają koszty operatora zewnętrznego.

Adam 05.02.2024 16:48
Miastowe to by chcieli za 3zl parking caly dzien,a pozniej wychodzi mandat.Dla gosci zKeva zadarmo jest

KALISZANIN 05.02.2024 16:31
w PLESZEWIE jest pozadek nie wspomne o milym personelu a tu to jest folwark KOLACINSKIEGO

Pacjent 05.02.2024 15:54
Zgadzam się z poszkodowanym kierowcą. Za parking przy szpitalu powinniśmy płacić przy wyjeżdzie.

Dn 05.02.2024 15:22
CHOCIAŻ JEST WOLNE MIEJSCE

Bolo 05.02.2024 14:53
Kolacinski dostanie znowu premie za znakomite zarządzanie!!! No niestety ludzie parkują gdzie się da na Korczaku pod dino itp pogański kraj poganskie obyczaje!!!!

tester 05.02.2024 14:46
szpital Pleszew - wszystko proste ,czytelne i jasne!!! : ***s://szpitalpleszew.pl/parking-szpitalny/

Przytomny 05.02.2024 13:50
Przed ostatnią zmianą płaciło się przed wyjazdem za rzeczywisty czas parkowania. Opłacony bilet otwierał bramkę. To wystarczało, żeby nie było nieproszonych gości okupujących parking bez umiaru. Niestety jakiś debilowaty cham postanowił zarabiać na zastawianiu pułapek.

pacjent 05.02.2024 12:46
SZPITAL WOJEWÓDZKI POWINIEN SIĘ UCZYĆ ZARZĄDZANIA OD SZPITALI POWIATOWYCH W NASZYM REGIONIE - PROSZĘ SPRAWDZIĆ JAKI JEST SYSTEM PARKINGOWY SZPITALA w PLESZEWIE , INNA EPOKA , ALE MOŻE DLA NIEKTÓRYCH NIEOPŁACALNA.

pacjent 05.02.2024 12:27
wystarczy wprowadzić system parkingowy funkcjonujący z powodzeniem w szpitalu w Pleszewie. Ale może to dla niektórych zarządzających jest mniej opłacalny finansowo. Na stronie szpitala w Pleszewie jest wszystko czytelnie i jawnie wyjaśnione, ale Kalisz musi się zawsze wyróżniać.

wyborca 05.02.2024 11:28
Panie Prezydencie, proszę użyć wszystkich swoich mocy/ Bezpartyjni Samorządowcy/, aby parking przy szpitalu był ogólnodostępny i darmowy. Z tego parkingu korzystają tylko osoby, które muszą w tym momencie mieć dostęp do szpitalnych usług. Nikt tam z własnej woli nie zostawia samochodu. To nie centrum miasta, nie centrum handlowe. Kto i kiedy wyraził zgodę, aby przyszpitalne parkingi były płatne to jest ciekawe. Czy na to oby nie ma paragrafu....utrudnianie dostępu do publicznej służby zdrowia w stanie zagrożenia życia..... .Może czas zlikwidować lobby parkingowe, przedstawić do wiadomości mieszkańców wpływy z opłat jak są rozdysponowane, ile i kto zarabia na tym procederze. Szpital nie jest na razie prywatny, wybudowany ze środków społecznych itp. i itd.

kaliszanin 05.02.2024 11:21
tym parkingiem powinien zrządzać szpitala nie firma zewnętrzna. Wszędzie się słyszy że szpitalom brakuje pieniędzy a te są na wyciągnięcie ręki wystarczy trochę pomyśleć

kaczka 05.02.2024 09:11
Najlepiej aby wszystko dla wszystkich było darmowe...

Xxxxx 05.02.2024 07:52
No też właśnie, ja bym proponowała wyjść na ulicę, zablokować płatne parkingi , STOP PŁATNYM PARKINGOM . Ludzie narzekali na PiS , a ciekawe co PO da ?

Leszek 05.02.2024 07:03
Do szpitala przyjeżdżają też ludzie starsi, nie wszyscy potrafią posługiwać się aplikacjami bajkowymi. Poza tym nie mamy obowiązku posługiwać się nimi. A w ogóle to skandal pobrania opłat pod szpitalami, skoro są darmowe przejazdy KLA. Opłata za parkowanie przy szpitalu to żerowanie na ludzkim nieszczęściu, nikt nie przyjeżdża tam dla przyjemności tylko z musu. Dyrektor z PO, a to już mówi za siebie, nic dobrego jeszcze nie zrobili dla zwykłych ludzi

xxxx 05.02.2024 10:29
Bo parking przyszpitalny jak i szpital należą pod Wojewodę Wielkopolskiego rączka rączkę myje , a Pan Kołaciński zgarnia kasę

YYY 05.02.2024 12:32
pod Marszałka wielkopolskiego, a nie pod Wojewodę.

szlaban 05.02.2024 06:35
Ciekawe, kto ustala tak niebotyczne stawki, to faktycznie jest żerowanie. Mam na myśli wszystkie tego typu parkingi.

ABC 05.02.2024 14:57
Na nagrody dla dyrektora nauk medycznych mgr inż. trzeba się złożyć.

XXX 05.02.2024 06:15
Parkingi przy szpitalach , przychodniach , czy też przy urzędach powinny być bezplatne. Ludzie głosowali na PO więc teraz o co ten płacz.

Tadzio 05.02.2024 08:32
XXX 05.02.2024 06:15
Parkingi przy szpitalach , przychodniach , czy też przy urzędach powinny być bezplatne. Ludzie głosowali na PO więc teraz o co ten płacz.
A co ma obecna władza do tych opłat parkingowych ? Zwieracze się za mocno spięły ?

XXX 05.02.2024 10:08
O odezwał się pan z PO

Tadzio 05.02.2024 11:12
XXX 05.02.2024 10:08
O odezwał się pan z PO
Nie masz zielonego pojęcia o moich poglądach politycznych . Natomiast twoje po tym wpisie widać od razu . TV Republika wchodzi za mocno ?

xxx 05.02.2024 00:57
Natomiast ja uważam obecny system parkingu za mobilny i korzystny.Jest wiele opcji płatności najlepsza jest po prostu płatność przez aplikację mobilną szybko i łatwo.Ani razu nie byłem w sytuacji gdzie Parkomat miał jakąś awarie.Moja znajoma jak dostała takie wezwanie to biuro obsługi odezwało się do niej dzień po i wyjaśniła na jej korzyść.Parkomaty są na plus tylko trzeba po prostu czytać z zrozumieniem co na nich pisze.Pozdrawiam :)

Pasha K 04.02.2024 23:42
Rodzaj parkowania z parkometrami jest dojść prosty w obsługiwaniu i na pełno szybszy niż poprzedni z kasą, która robiła duże kolejki. Również pojawiła się możliwość zapłacić przez aplikację i w ogóle nie przyjmować się parkingiem

Domi 04.02.2024 22:48
Stałam na tym parkingu i płaciłam przez mBank. Moim zdaniem na tym parkingu jest aktualnie najwygodniejszy sposób płatności dla kierowców - nie trzeba nigdzie podchodzić ani nic pilnować, wystarczy w apce kliknąć parking. A Ci co stają na zakazach to lawety powinny im wziąć auta żeby zaczęli respektować oznakowanie, przez takich kierowców czasami nie mogę dojechać pod dom.

Leszek 04.02.2024 22:34
A w Medixie kasują nawet za miejsce dla osób z niepełnosprawnością - , kasa, kasa, kasa

iausaya 05.02.2024 13:57
Bo, podobnie jak okrąglak, ponoszą koszty podatku, oraz kosztów utrzymania, więc to logiczne że kasują, bo instytucją charytatywną nie są.

Kierowca# 05.02.2024 20:52
Na podatek roczny za ten plac parkingowy to ta firma w dwa tygodnie zarabia!!!

Marek 04.02.2024 22:21
Ciekawi mnie logika tego kierowcy.. nie zapłacił za część parkowania i twierdzi że to on jest naciągany a firma nieuczciwa.. więc należy rozumieć, że uczciwie to byłoby gdyby nie zapłacił za parkowanie i za darmo skorzystał z usługi? Nie dziwię się że przy takiej logice chce pozostać anonimowy

Mamam 05.02.2024 23:55
Zapłacił za pewnie okres i chciał zapłacić za kolejny. Natomiast ma rację. Będąc w szpitalu szczególnie w takiej sytuacji myśli się o czymś innym niż czy już bilet sie skończył.

LEWEK 1 04.02.2024 22:20
NO COZ PARKING SZPITALNY POWINIEN BYC ZARZADZANY PRZEZ SZPITAL,A NIE ZLODZIEJSKA FIRMRME/A NAWET BEZPLATNY PONIEWAZ TAM NIE PRZJEZDZA SIE DLA PRZYJEMNOSCI/DRUGA SPRAWA NAGRODA DLA DYREKTORA KALISZANIE ZASTANAWIAJA SIE ZA CO? ZA DLUGI KTORE MA SZPITAL-DAL BYM MU NAGRODE JAKBY SZPITAL NIE MIAL DLUGOW ZA DOBRE ZRZADZANIE,A NIE ZA DLUGI-NIE ROBCIE SOBIE KPIN Z KALISZAN TO SMIECHU WARTE.

xxx 04.02.2024 22:09
A może super menager szpitala ,zainteresowałby się tematem....PO PROSTU .

Ewa 04.02.2024 21:55
Tak czytam poniższe komentarze i dopiszę też swój przypadek, zawiozłam na sor osobę po wypadku, która też miała problemy z poruszaniem i też podjechałam jak najbliżej, oczywiście po powrocie mandat za szybą, reklamacja odrzucona.

Marek 04.02.2024 22:25
Raz też tam stanąłem żeby kogoś zostawić ale nie ma tam zbyt wiele miejsca dla pojazdów i zresztą wszędzie są zakazy parkowania więc dobrze, że nie pozwalają tam parkować.

Kamil 04.02.2024 21:42
Poruszałem już ten temat w liście do władz szpitala, gdyż miałem identyczną sytuację. Ta firma żyje ze szpitala i szpital powinien się tą sprawą zająć

xela 04.02.2024 20:49
Parkingi przy szpitalach i przychodniach powinny być bezwzględnie BEZPŁATNE!!! Nie można przewidzieć jak długo potrwa wizyta a człowiek się tylko denerwuje.

Mario 05.02.2024 11:33
Tak samo nie wiadomo jak długo potrwa wizyta w U.M. przy ulicy Kościuszki

Kacha 04.02.2024 20:14
Poprzedni system opłat był ok. KTO wogóle doprowadził do wymiany dzierżawcy parkomatów.

S. 04.02.2024 20:08
Dobrym rozwiązaniem było by rejestrowanie początku parkowania, jezeli na parkingu byłoby auto które nie miało by zgłoszonego postoju za pomocą parki metru wówczas można by mówić o nałożeniu mandatu. Za to opłatę należałoby wnieść przed wyjazdem w wysokości odpowiadającej faktycznemu czasowi postoju. Idąc na sor czy do poradni nie sposób przewidzieć ile się spędzi tam czasu tym bardziej że parkometr wewnątrz szpitala często nie działa. Mówienie że są aplikacje które faktycznie ten problem rozwiązują jest kiepskim wytłumaczeniem ponieważ starsze osoby w tym przypadku dalej się z tym kłopotem będą zmagać.

Kacha 04.02.2024 20:08
W pełni podzielam opinie czytelnika.Też miałam podobną sytuację. Dosłownie w minucie końca ważności biletu miałam wystawiony mandat. Tyle, że nie wróciłam włożyć biletu za szybę. przecież jeżeli taki nowoczesny parkomat, a przecież wpisuje się nr rejestr. pojazdu- to kontroler powinien to sprawdzić na swoim urządzeniu.Dla starszych osób,często mającym problem z przemieszczaniem się,jest problematyczne wracanie do samochodu i wkładanie biletu. Poprzednie parkomaty były o wiele wygodniejsze i "uczciwsze". KTO zdecydował o wymianie firmy parkomatowej na 100 razy gorszą ? Należałoby przywrócić poprzedni system.

Odwiedzający 04.02.2024 19:33
Jedna placówka a kilka spółek Taki parking powinien przynależeć do szpitala A nie jeszcze opłacać jakiś darmozjadów którzy zarabiają blna tym Krocie

janek 04.02.2024 19:28
w pełni popieram powrót do poprzedniego systemu opłat

BTR 04.02.2024 19:24
Miałem podobną sytuację. Odwiozłem mamę na SOR i zatrzymałem się jak najbliżej wejścia. Mama była w stanie w jakim nie mogła prawie chodzić. Po załatwieniu sprawy na SOR skierowano nas na oddział. Tam po załatwieniu formalności mama została. Ja wróciłem i za wycieraczką kwitek. Oczywiście jest możliwość reklamacji ale to oszustwo. Napisałem wszystko i załączyłem zdjęcia dokumentów przyjęcia na oddział w trybie pilnym. Nic to nie dało. Napisali, że nie miałem prawa tam stawać. Nie miałem prawa bo ratowałem życie osoby bliskiej. Reklamacja nic nie daje jest odrzucana z marszu. Zapłaciłem to 50 zł bo za kilka dni jest 170 a ja będąc pod ścianą ze zdrowiem osoby bliskiej nie miałem siły walczyć. Tak to tam działa i na tym żerują. Na osobach, które ratują swoich bliskich. Oczywiście bywałem tam wcześniej i miałem kwitki, że wtedy opłaty uiszczałem i pisałem, że to była wyjątkowa sytuacja. Nic nikogo nie obchodzi. To jest koszmar i znieczulica. Już lepiej było kiedyś kiedy płaciłeś przy wyjeździe. Tam musi być dobry finansowy układzik aby tak doić ludzi.

Sandra 04.02.2024 19:11
Odbierałam syna ze szpitala, musiałam podjechać pod schody wejść po niego i już czekał mandat odwołałam się płacąc dodatkowa oplate, ale odwołanie odrzucone bo chorych się tam tylko podwozi a nie odbiera ,nie ważne że było to dziecko czy dorosły. Tak jak pan napisał bez sensu opłata naliczana za kazda godzinę nawet jak kest się chwile ,oierwsza opcja była dużo lepsza.

mandat 05.02.2024 08:46
Jaki mandat??? Wezwanie do zapłaty to nie mandat. Mandat to forma sankcji administracyjnej za popełnienie określonych wykroczeń. Więc proszę nie mówić że dostało się mandat.

And 04.02.2024 19:06
jak zapłaci sie kartą to plus 2zł

Krzysiek 04.02.2024 18:51
Też miałem taką sytuację tylko złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź. Zapłaciłem 50 zł kary żeby w razie czego nie obciążono mnie kwotą 170 zł. Rozpatrzenie reklamcji ok 14 dni.

TEŻ KRZYSIEK 04.02.2024 19:09
Niech pan nie liczy na pozytywną odpowiedź. Miałem sytuację źle zaznaczyłem tablice rejestracyjne. Raz jeździłem jednym raz drugim samochodem i zapomniałem zmienić na aplikacji nr rej. Wysłałem odwołanie włącznie ze zdjęciem że pobrało z konta pieniądze za parkowanie w tym czasie. Ich nie interesowało nic! Nie ważne że pobrało za parking ważne że nie na te nr i już nie było gadki. ODMOWA REKLAMACJI.

IwonaKatarzynaAgnieszka 04.02.2024 18:47
W Centrum Medycznym w Pleszewie parking jest fajnie zorganizowany. Automat sfotografuje samochód z numerem rejestracyjnym. Przy wyjeździe opłata i każdy zadowolony. Pochwalam ten system. Kto mądry, ten spapuguje ten model.

Leon 04.02.2024 18:33
Kolejna gównoburza przed wyborami, jak w mieście przekroczy się czas który jest na parkometrze też trzeba zapłacić mandat czy dodatkową opłatę, pitolenie

Przytomny 05.02.2024 13:53
Gówniany to jest ten system parkingowy, a nie burza. Chyba lubisz, jak Cię kopią w zadek.

Marta 04.02.2024 18:31
Ta sama sytuacja kobiety z chorym dzieckiem, która nie może przewidzieć jak długo spędzi na SOR. Też dostała mandat 50 zł. Gdy byłam kiedyś w poradni z ojcem też nasłuchałam się jak to oni przychodzą do lekarza zawsze angażując kogoś z rodziny by wychodził i przedłużył czas gdy wizyta się przedłuża. Starsze osoby nie zainstalują aplikacji. Bardzo niekomfortowa sytuacja z tym parkingiem, szczególnie dla tych starszych, schorowanych.

Kaliszanin 04.02.2024 18:18
Brawo czytelnik i gazeta i Pani Reporter, za odwagę. W końcu ktoś coś robi z dziadostwem.

hela 04.02.2024 18:13
i za te głupie pomysły naciągające pacjentów jak również ich rodziny na kasę Kołaciński jest nagradzany?a w ogóle ten przybytek nazywany szpitalem to PORAŻKA!!!!

olo 04.02.2024 17:32
Pretensje do towarzysza Radosława!

Pihcyic 04.02.2024 17:19
Wg mnie to oszukiwanie ludzi Lekarz przeważnie nie ma czasu zanim podejdzie udzielić informacji a klient chodzi za lekarzem i się prosi o informacje a czas leci Tamten system był zdecydowanie lepszy Wizyta na 9.00 pacjent czasami wchodzi o 11.00 Kolejki Nie każdy starszy człowiek jest obeznany z systemami w tel z których nie korzysta się na codzien Wyłudza że to wykorzystują Kto wynajmuje parking na takich warunkach?

K 04.02.2024 17:13
Powinno być tak jak poprzednio. Pobierało się bilet przy wjeździe i płaciło się przy wyjeździe za faktyczny czas parkowania.

Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 0°C Miasto: Kalisz

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 12 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
OPERATOR MASZYN (tokarz, szlifierz, frezer) OPERATOR MASZYN (tokarz, szlifierz, frezer) WSK "PZL-KALISZ" S.A. zatrudni pracownika na stanowisko: OPERATOR MASZYN (tokarz, szlifierz, frezer). Do zadań pracownika będzie należeć: Realizacja zadań zgodnie z dokumentacją techniczną Obsługa obrabiarek skrawających Kontrola detali przy użyciu narzędzi pomiarowych Przestrzeganie procedur jakościowych i zasad BHP Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenie techniczne Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną Praktyczna znajomość przyrządów i metod pomiarowych Znajomość podstaw obróbki skrawaniem Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Nastawienie na wysoką jakość pracy Gotowość do pracy zmianowej Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę Miejsce pracy: Kalisz W zamian oferujemy: Wdrożenie do pracy Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Długoterminowe perspektywy Satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze Pakiet socjalny Aplikację można składać osobiście w siedzibie firmy: WSK "PZL-KALISZ" S.A. ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz lub przesłać na e-mail: [email protected] W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Oz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1), dalej "ROOD": oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego"PZL-KALISZ" S.A. z siedzibą w Kaliszu (62-800) przy ul. Częstochowskiej 140, zwaną dalej WSK "PZL-KALISZ" S.A., moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu rekrutacji na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCYJNY Informacja dla kandydatów do pracy w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-KALISZ" S.A. znajduje się pod adresem Polityka RODO ( wsk.kalisz.pl ) Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Reklama