Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ruszają 54. Kaliskie Spotkania Teatralne

"Bitwa Warszawska 1920", "Caryca Katarzyna" czy "Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku" to jedne z przedstawień, jakie będzie można zobaczyć na tegorocznych Kaliskich Spotkaniach Teatralnych. Na 54. KST złoży się w sumie siedem przedstawień konkursowych i kilka imprez towarzyszących. Start  już w tę sobotę, 10 maja.
Ruszają 54. Kaliskie Spotkania Teatralne

Jak przyznaje Małgorzata Leyko, kierownik literacki teatru, repertuar tegorocznych KST powstał bardzo szybko. Na Dużej Scenie będzie można zobaczyć "Płatonowa" w reżyserii Grzegorza Wiśniewskiego z gdańskiego Teatru Wybrzeże, głośne przedstawienie Pawła Demirskiego i Moniki Strzępki "Bitwa Warszawska 1920" z Narodowego Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, "Carycę Katarzynę" Jolanty Janiczek i Wiktora Rubina z Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach oraz "Piątą stronę świata" według powieści Kazimierza Kutza zrealizowaną w Teatrze Śląskim w Katowicach. Natomiast na Scenie Kameralnej pokazane będzie przedstawienie warszawskiego Teatru Studio "Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku" Doroty Masłowskiej w reżyserii Agnieszki Glińskiej.

Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego - gospodarz KST - na otwarcie festiwalu przedstawi premierę "Kupca weneckiego" Williama Shakespeare'a w reżyserii Adama Nalepy (DS) oraz jako ostatni spektakl konkursowy "Versus" według Rodrigo Garcíi w reżyserii Szymona Kaczmarka (SK). Poza konkursem będzie można także obejrzeć przedstawienie absolwentów bytomskiego Wydziału Teatru Tańca PWST w Krakowie "Meblościanka" (SK), zaś na zakończenie Kaliskich Spotkań Teatralnych gdyński teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej zaprezentuje legendarny musical "Skrzypek na dachu" w reżyserii Jerzego Gruzy.

Kreacje aktorskie w przedstawieniach konkursowych oceniać będą: prof. Jan Ciechowicz, teatrolog z Uniwersytetu Gdańskiego, prof. Dobrochna Ratajczakowa, badaczka teatru z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Janusz Łagodziński, aktor i reżyser teatralny, który w Kaliszu wyreżyserował m.in. "Pływanie synchroniczne" (w 2008).  

Wśród imprez towarzyszących festiwalowi przygotowywane są wystawy plakatów teatralnych Tomasza Wolffa, malarstwa Małgorzaty Stachurskiej oraz fotografii z kaliskich realizacji szekspirowskich. - To ostatnie wydarzenie łączy się bezpośrednio z premierą "Kupca weneckiego" - mówi Małgorzata Leyko (na zdj.) z Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu. - 23 kwietnia świętowaliśmy 450 rocznicę urodzin Szekspira. To wszystkich prowokuje do różnych remanentów i spoglądania wstecz. W okresie powojennym przedstawień szekspirowskich w Kaliszu było 19, oczywiście najczęściej "Romeo i Julia". Jednak skoncentrowałam się na innym dramacie - właśnie na "Kupcu weneckim", którego pierwszą inscenizację po wojnie pokazał tutaj w 1958 roku Tadeusz Kubalski. Było to wydarzenie ważne w skali ogólnopolskiej, ponieważ ten dramat był naznaczony antysemityzmem. Klamrą dopinającą jest współczesne przedstawienie Adama Nalepy. Możemy spojrzeć na tę drogę, jaką przeszedł teatr od czasów Kubalskiego do Nalepy. Tę drogę przeszło też polskie społeczeństwo. Ten proces pokazuje także, że dramaty Szekspira są "cierpliwe". Doskonale znoszą wszelkie przeróbki, remiksy i przystosowania i zawsze mówią własnym głosem - dodaje

Ponadto przewidziane są projekcje filmu Michała Grzybowskiego "Hitler w operze" oraz przedstawień Teatru TV nagrodzonych na festiwalu „Dwa teatry - Sopot 2013". Po przedstawieniach zaplanowane są rozmowy z twórcami i wykonawcami. Spotkania te poprowadzi Kalina Zalewska, redaktorka magazynu „Teatr".

Ceny biletów wahają się od 30 zł (za "Versus") do 130 zł ("Skrzypek na dachu"). W kasach teatru będą też dostępne wejściówki w cenie 30 zł.

MZ, fot. teatr

REPERTUAR 54. KALISKICH SPOTKAŃ TEATRALNYCH

 

KUPIEC WENECKI

Wg Williama Shakespeare’a 

Przekład Stanisław Barańczak 

Adaptacja Adam Nalepa i Jakub Roszkowski 

Reżyseria Adam Nalepa 

Dramaturgia Jakub Roszkowski

Scenografia i kostiumy Maciej Chojnacki

Choreografia Wiola Fiuk I Patryk Gacki

Muzyka Marcin Mirowski

Szermierka Waldemar Wilhelm

 

Obsada:

Izabela Beń, Agnieszka Dulęba-Kasza, Kama Kowalewska, Bożena Remelska, Krystian Durman (debiut), Jarosław Dziedzic, Michał Grzybowski, Wojciech Masacz, Szymon Mysłakowski, Marcin Trzęsowski, Michał Werzbicki, Lech Wierzbowski

Gry z Szekspirem

Gdy zabraliśmy się za adaptację Kupca weneckiego Szekspira, bardzo szybko ujawniła nam się dychotomia pomiędzy tym, jakie problemy i tematy nasuwa nam ta historia, a co literalnie zapisane jest w tekście. Pytanie: „Jak to dziś wystawić?”, zmieniło się więc szybko w: „Jak my możemy z Kupcem dzisiaj dyskutować?” Co wciąż wydaje nam się w nim ponadczasowe i uniwersalne, a co budzi nasze wątpliwości, co uważamy dziś za przestarzałe, a z czym w ogóle się nie zgadzamy? Gdyby wziąć po prostu tekst Szekspira i zagrać go „po literach”, powstałaby najprawdopodobniej dosyć dziwna i mało śmieszna komedia romantyczna o wyraźnym wydźwięku antysemickim. Gdy jednak zaczerpnąć z oryginału pionki i karty zdarzeń, ale wrzucić je na nową planszę, dodając własne zasady gry, powstaje zupełnie nowy świat, zupełnie nowa rozgrywka. Czy spodobałaby się Szekspirowi? Tak. Nie. Zresztą – kto to może wiedzieć? Ważne, by była bliska nam. By nas śmieszyła, przerażała i dotykała.

Dzisiejsi kupcy

Szekspir osadził swój tekst na weneckim Rialto – tamtejszym centrum handlu i konsumpcji. Dzisiaj gwar targowiska zamienił się raczej w zimny świat akcji i giełdowych inwestycji. Wirtualnymi pieniędzmi można zaś operować wszędzie, zarówno na siłowni, jak i jedząc kolację z przyjaciółmi. Ważne jest tylko, by wszystko, co nas otacza, było markowe i nieprzyzwoicie drogie. Tu liczy się już nie znajomość handlu, a wiedza o tym, co jest na topie. To właśnie taki zewnętrznie piękny, ale pusty świat – inspirowany tym zapisanym w American Psycho Breta Eastona Ellisa – stał się planszą naszej opowieści. A w takim miejscu król może być tylko jeden: Bassanio.

Jakub Roszkowski

Zrealizowano ze środków budżetowych Miasta Kalisza w ramach mecenatu nad kulturą.

 

10 maja, godz. 19:00

Duża Scena

Teatr Wybrzeże w Gdańsku

Anton Czechow
PŁATONOW


przekład − Agnieszka Lubomira Piotrowska
reżyseria − Grzegorz Wiśniewski
opracowanie tekstu − Jakub Roszkowski
scenografia − Barbara Hanicka
opracowanie muzyczne − Rafał Kowalczyk
reżyseria świateł − Marek Kozakiewicz
przygotowanie muzyczne − Adam Żuchowski

Obsada:

Magdalena Boć, Monika Chomicka-Szymaniak, Katarzyna Dałek, Katarzyna Z. Michalska, Piotr Biedroń, Piotr Chys, Robert Ninkiewicz  i Michał Jaros


Premiera − 26 października 2013

Teatr Wybrzeże zaprezentuje dramat Antona Czechowa - wspaniałego, obdarzonego błyskotliwym poczuciem humoru, wnikliwego zmysłem obserwacji rosyjskiego dramatopisarza i lekarza. Płatonow to jego debiutancka sztuka, którą napisał mając zaledwie 21 lat. Ale ukazuje już ona w pełnej rozciągłości geniusz, zmysł obserwacji i wytrawne pióro autora. Mówi się wręcz, że zawierają się w niej zawiązki wszystkich jego późniejszych dzieł. Płatonow - opisujący spotkanie długo niewidzących się przyjaciół i późniejsze konsekwencje tegoż spotkania - to galeria pełnokrwistych, skomplikowanych wewnętrznie postaci. Mimo że sztuka powstała przed 130 laty, obraz namiętności, desperackiego poszukiwania kogoś, albo przynajmniej jakiejś namiastki uczuć w czasie kryzysu, jest boleśnie aktualny, niezwykle bliski naszym czasom.


Spektakl zalecany dla widzów dorosłych.

11 maja, godz. 19:00
2 godz. 10 min. (jedna przerwa)/ Duża Scena

Spektakl Absolwentów PWST Kraków/Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu we współpracy

z Teatrem Śląskim im. St. Wyspiańskiego w Katowicach

 

Paulina Danecka, Tomasz Jękot

MEBLOŚCIANKA

reżyseria – Błażej Peszek

muzyka − Michał Paduch

scenografia i kostiumy − Szymon Durek

Obsada:

Natalia Dinges, Magdalena Fejdasz, Paulina Giwer, Paulina Jóźwicka, Jakub Krawczyk, Robert Wasiewicz

Premiera – 16 marca 2013

Wyposzczone duchy gwiazd nawiedzają Polskę w poszukiwaniu resztek sławy. Stawiają czoła samotności i wreszcie odnajdują swoją przyziemność. Wszystkie sprawy, które bagatelizowali za życia teraz wracają ze zdwojoną siłą. Co zostało zaniedbane, musi zostać opowiedziane. Pogubione duchy rozliczają się ze swoimi biografiami, odbrązawiają postawione im za życia pomniki i szukają zrozumienia wśród żywych. Rozwibrowane, na nowo w ciałach oddają się fizyczności, ale czy znajdą spokój, czy jedyne, co je spotka i będzie w stanie wysłuchać w polskim domu to meblościanka?

„Naszym celem było stworzenie pełnowymiarowej profesjonalnej produkcji zarówno pod względem artystycznym, jak i organizacyjnym, którą będziemy mogli prezentować na scenach teatralnych w Polsce oraz zagranicą. Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej teatru, realizujemy własny autorski spektakl, korzystając z wiedzy i doświadczenia wyniesionego ze szkoły, międzynarodowych projektów, pracy w zawodowym teatrze oraz w filmie.”

Premiera spektaklu odbyła się na scenie Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży w Krakowie dzięki wsparciu portalu croudfundingowego Wspieram Kulturę.

12 maja, godz. 19:00

1 godz. 5 min. / Scena Kameralna

[przedstawienie poza konkursem]

Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie

Paweł Demirski

BITWA WARSZAWSKA 1920

reżyseria − Monika Strzępka

scenografia − Michał Korchowiec

muzyka − Jan Suświłło

choreografia − Cezary Tomaszewski

 

Obsada:

Marta Ojrzyńska, Dorota Pomykała, Anna Radwan-Gancarczyk, Małgorzata Zawadzka, Juliusz Chrząstowski, Marcin Czarnik, Krzysztof Globisz, Grzegorz Grabowski, Rafał Jędrzejczyk, Michał Majnicz

 

Premiera  − 22 czerwca 2013

Spektakl duetu Strzępka / Demirski – jak można się domyślić – to nie historyczny fresk analizujący przyczyny, przebieg i następstwa tak zwanego cudu nad Wisłą, dzięki któremu Polacy powstrzymali Armię Czerwoną.  To raczej próba szukania odpowiedzi na pytanie: co właściwie oznacza niepodległość, o co toczyła / toczy się gra, co nasz dziadek / pradziadek miał z tego, że w owym czasie bolszewicy nie weszli w głąb Europy?

W przedstawieniu zobaczymy wcielenia znanych postaci historycznych, takich jak Piłsudski, Witos, Broniewski czy Dzierżyński; pojawi się też postać Polskiej Mamy. Twórców bardziej jednak interesuje współczesna Polska oraz świat, który otacza nas tu i teraz. Świat, w którym pewne mechanizmy przestały już działać, pewne rozwiązania przestały się sprawdzać, a nowe – jeszcze  nie zostały znalezione. Jak deklarują, ich celem nie jest jednak kolejna łatwa krytyka narodowych cech,  przeciwnie – refleksja, że być może właśnie dzięki nim niektóre rzeczy mogły / mogą zdarzyć się „tylko w Rzeczpospolitej”?

Produkcja spektaklu została dofinansowana w ramach projektu "IV edycja festiwalu re_wizje w Małopolsce" ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

13 maja, godz. 18:00

3 godz. (przerwa) / Duża Scena

Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach

Jolanta Janiczak

CARYCA KATARZYNA

reżyseria − Wiktor Rubin

scenografia − Mirek Kaczmarek

Obsada:

Dagna Dywicka, Ewelina Gronowska, Joanna Kasperek, Beata Pszeniczna, Marta Ścisłowicz, Edward Janaszek, Wojciech Niemczyk, Tomasz Nosinski, Andrzej Plata, Dawid Żłobiński

Prapremiera polska −  13 kwietnia 2013

Spektakl Wiktora Rubina stawia szereg pytań o to, co wyznacza tzw. „historyczną prawdę” i stanowi o niepodważalności pewnych modeli narracji o przeszłości. Przygotowane na podstawie sztuki Jolanty Janiczak przedstawienie problematyzuje nie tylko postać samej legendarnej Carycy Katarzyny, co raczej posługuje się jej losami jako rodzajem metafory, mającej odsłonić mechanizmy pisania i produkowania historii. Ambicją dramatopisarki nie jest bowiem bynajmniej dotarcie do obiektywnej wersji wydarzeń z życia Katarzyny ani stworzenie jej wiarygodnego psychologicznie portretu. Zamiast tego, Rubin i Janiczak uświadamiają widzom, że oficjalne modele historycznych dyskursów są zawsze uwikłane w ideologię i służą legitymizacji władzy, ściśle złączonej z patriarchalnym układem sił.

Spektakl wyłącznie dla widzów dorosłych!

14 maja, godz. 18:00

1 godz. 40 min. / Duża Scena


 

Teatr Studio w Warszawie

Dorota Masłowska

DWOJE BIEDNYCH RUMUNÓW MÓWIĄCYCH PO POLSKU

reżyseria − Agnieszka Glińska

scenografia − Magdalena Maciejewska

kostiumy − Agnieszka Zawadowska

muzyka − Jan Duszyński

reżyseria światła − Jacqueline Sobiszewski

Obsada:

Monika Krzywkowska, Dorota Landowska, Agnieszka Pawełkiewicz, Marcin Januszkiewicz, Modest Ruciński

Premiera – 16 września 2013

„Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku to krótki, pełen humoru i niekończących się gagów dramat. Dwoje przesympatycznych bohaterów pod wpływem niejasnego impulsu udaje się w niezamierzoną frenetyczną podróż życia po Polsce, pełną śmiesznych przygód, które stopniowo przestają być aż tak śmieszne, a wręcz przeciwnie, całkowicie nieśmieszne, a wręcz straszne. Widz musi się liczyć z tym, że jest to sztuka nie aż tak wesoła, jak może się wydawać, jej bohaterowie nie reprezentują pozytywnych postaw społecznych i psychologicznych, a ta podróż wcale nie musi okazać się podróżą życia, a wręcz przeciwnie."

Dorota Masłowska

14 maja, godz. 20:15

1 godz. 25 min.  / Scena Kameralna

Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach

 

Kazimierz Kutz

PIĄTA STRONA ŚWIATA

adaptacja i reżyseria − Robert Talarczyk 
scenografia, kostiumy, rysunki −  Ewa Satalecka 
muzyka −  Przemysław Sokół 
ruch sceniczny −  Katarzyna Kostrzewa 
współpraca dramaturgiczna −  Irena Świtalska 
asystent reżysera − Zbigniew Wróbel 
kompozycja i realizacja światła −  Maria Machowska 
animacje − Zuzanna Szyszak 

Obsada:

Grażyna Bułka (gościnnnie) / Alina Chechelska, Alina Chechelska / Violetta Smolińska, Anna Kadulska, Katarzyna Kowalczuk, Ewa Kutynia, Ewa Leśniak, Barbara Lubos, Agnieszka Radzikowska, Marek Andrysek (gościnnnie), Bartłomiej Błaszczyński, Dariusz Chojnacki, Andrzej Dopierała, Adam Kopciuszewski (gościnnnie), Bernard Krawczyk, Jerzy Kuczera, Wiesław Kupczak, Grzegorz Lamik (Studium Aktorskie), Michał Piotrowski (Studium Aktorskie),  Marek Rachoń, Marcin Szaforz, Artur Święs, Andrzej Warcaba, Zbigniew Wróbel


Prapremiera - 16 lutego 2013

Śląsk, a właściwie jego mały zakątek, leżące nad niegdyś graniczną rzeką Brynicą Szopienice. Tam właśnie umieścił akcję swojej debiutanckiej powieści Kazimierz Kutz. Wybitny reżyser filmowy i teatralny (współpracował m. in także z Teatrem Śląskim) zawarł w niej bogaty i barwny obraz życia mieszkańców, pełen zdarzeń codziennych i o dziejowym znaczeniu, rejestrujący miejscowe anegdoty i portrety zwykłych ludzi, z których każdy ma swoją niepowtarzalną historię wartą upamiętnienia. Powstała w ten sposób fascynująca i gęsta od wydarzeń opowieść o miejscu bliskim sercu głównego bohatera, jego „Piątej stronie świata”.

15 maja, godz. 19:00

2 godz. 15 min. (przerwa) / Duża Scena

Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu

 

VERSUS

wg Rodrigo Garcíi

przekład −  Agnieszka Stachurska

reżyseria i światła −  Szymon Kaczmarek

dramaturgia i opracowanie muzyczne −  Żelisław Żelisławski

scenografia i kostiumy −  Kaja Migdałek

Obsada:

Izabela Beń, Monika Kępka, Piotr Domalewski, Jan Jurkowski, Michał Wierzbicki

Premiera − 7 grudnia 2013

 

W przedstawieniu Szymona Kaczmarka żarliwe monologi Garcii wypowiadać będą postacie psychopatów i seryjnych morderców – najokrutniejszych krytyków człowieczeństwa i społeczeństwa –  potępianych i izolowanych w przestrzeni prawa, ale stanowiących przedmiot fascynacji w przestrzeni naszej zbiorowej wyobraźni, karmiącej się strachem i władzą sądzenia. Według statystyk psychopaci stanowią obecnie od 1 do 2 procent populacji. Jednak czy współczesny świat, w którym cechy psychopatyczne (egoizm, powierzchowny urok, brak empatii i trwałych międzyludzkich więzi) stanowią gwarancję życiowego sukcesu, nie zaczyna psychopatów wychowywać? Czy to, co kiedyś wydawało się wypadkiem przy pracy, nie staje się powoli naczelną regułą? Czy fakt, że tak często kierujemy nasze spojrzenia w stronę psychopatów, jest po prostu częścią odwiecznej fascynacji złem, czy może czymś więcej: badawczym przyglądaniem się kolejnemu stadium ewolucji. Ludzkości, która nadchodzi.

Przedstawienie przeznaczone dla widzów powyżej 16 lat

16 maja, godz. 17:00

`1 godz.50 min. / Scena Kameralna

Teatr Muzyczny im. Danuty  Baduszkowej w Gdyni

 

Jerry Bock, Joseph Stein

SKRZYPEK NA DACHU

 

przekład – Antoni Marianowicz

reżyseria – Jerzy Gruza

teksty piosenek – Shaeldon Harnick

kierownictwo muzyczne – Dariusz Różankiewicz

scenografia – Małgorzata Szydłowska

kostiumy – Barbara Ptak

choreografia – Bernard Szyc

Obsada:

Bernard Szyc, Dorota Kowalewska, Anna Urbanowska, Mariola Kurnicka, Magdalena Smuk, Marta Smuk, Paulina Łaba, Ewa Gierlińska, Marek Sadowski (ad., ), Krystyna Wodzyńska (gośc.), Krzysztof Wojciechowski,  Jacek Wester, Tomasz Fogiel, Grażyna Dunal, Andrzej Popiel (gośc.), Paweł Bernaciak, Zbigniew Sikora, Aleksy Perski, Alicja Piotrowska, Agnieszka Kaczor, Tomasz Czarnecki, Jerzy Michalski, Sebastian Wisłocki

Anna Andrzejewska, Marta Bacajewska, Urszula Bańka, Dorota Białkowska, Anna Czajka, Paweł Czajka, Michał Cyran /gośc./, Ewelina Dańko, Kamil Frącek, Renia Gosławska,  Ewa Gregor, Tomasz Gregor, Artur Guza, Krzysztof Kowalski,  Aleksandra Meller, Karolina Merda, Rafał Ostrowski, Stavros Pittas,  Sasza Reznikov, Marek Richter, Jarosław Rzepiak, Andrzej Śledź, Karolina Trębacz, Marta Vielrose, Julia Zacharek, Janusz Żak /gośc./,

Jakub Badurka (ad.), Paweł Draszba (ad.),  Michał Pasternak (ad.), Bartosz Stawiński (ad.)

dzieci: Julia Totoszko, Natalia Różankiewicz

skrzypek: Joachim Łuczak

Premiera – 8 listopada  2008

Główny bohater Tewje, mieszkający wraz z żoną i pięcioma córkami w Anatewce, musi wybierać pomiędzy poszanowaniem tradycji a szczęściem dzieci. Ubogi mleczarz, któremu wiara, nadzieja i modlitwa pozwalają z pogodą ducha znosić wszelkie przeciwności losu i stawiać czoło trudnościom związanym z życiem, dokonuje wyborów i podejmuje decyzje z naturalną pogodą i wiarą w harmonię otaczającego go świata… Musical jest adaptacją powieści Szolema Alejchema, opowiadającej o losach żydowskiej rodziny, skazanej na wygnanie z rodzinnej wsi w carskiej Rosji. Skrzypek na dachu jest także obrazem przemian, upadania tradycji, o której tak wiele się mówi i która nie wytrzymuje konfrontacji z nowymi zjawiskami. Musical Skrzypek na dachu to niekwestionowane arcydzieło gatunku. Po premierze w 1964 roku, która na Broadwayu odniosła olbrzymi sukces, grany jest z wielkim powodzeniem na scenach całego świata.

16 maja, godz. 20:00

3 godz.10 min. (przerwa) / Duża Scena

[przedstawienie poza konkursem]

Imprezy towarzyszące 54. Kaliskim Spotkaniom Teatralnym

 

Wystawa „Shakespeare w Kaliszu”

 

Sala Bogusławskiego, Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu

Wystawa czynna 10 maja – 15 czerwca 2014

Wystawa plakatów Tomasza Wolffa

11 maja, godz. 18.00, Malarnia Teatru im. W. Bogusławskiego (wernisaż)

Wystawa czynna 10 – 16 maja 2014

Pokaz filmu Hitler w operze w reżyserii Michała Grzybowskiego

12 maja, godz. 20:30, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu

Pokaz przedstawień z udziałem laureatów nagród aktorskich XIII Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry – Sopot 2013”

 

Moralność Pani Dulskiej Gabrieli Zapolskiej,  scen. i reż. Marcin Wrona, 2013, czas trwania: 87 min.

Bezdech Andrzeja Barta w reżyserii autora, 2013, czas trwania: 75 min.

13 maja, godz. 9:00, Malarnia Teatru im. W. Bogusławskiego

Małgorzata Stachurska - "Elementy"

 

14 maja, godz. 19.00, Galeria w Hallu CKiS, ul. Łazienna 6 (wernisaż)

Wystawa czynna 14 maja – 8 czerwca 2014

Organizator: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu

 

Po przedstawieniach w Malarni odbędą się rozmowy z ich twórcami i wykonawcami, które poprowadzi Kalina Zalewska („Teatr”).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 12°CMiasto: Kalisz

Ciśnienie: 1028 hPa
Wiatr: 14 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama